عزیز معبودی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اینکه ماشین سازی از پیروزی تهران و پدیده مشهد در دو هفته پایانی لیگ برتر امتیاز می‌ خواهد، افزود: در این دو بازی با انگیزه های زیادی مقابل دو تیم مدعی و بالانشین جدول حاضر می شویم تا به خواسته های هواداران تیم خود و فوتبال آذربایجان پاسخ مناسبی بدهیم.
وی اظهار داشت: شاید خیلی ها عنوان کنند که ماشین سازی برد و باخت برایش در هفته های پایانی فرقی ندارد، اما در تیم اما چنین جوی وجود ندارد و انگیزه کافی برای کسب نتیجه در 2 بازی آینده داریم و تلاش می کنیم در پایان فصل بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم.
معبودی اضافه کرد: بازیکنان ماشین سازی برای اعتبار و شخصیت تیمی خود تا آخرین لحظه تلاش خواهند کرد تا اگر یک درصد هم امکان ارتقای رتبه تیم در جدول وجود داشته باشد، این امر را محقق کنیم.
وی با اشاره به اینکه بازی های هفته های پایانی ماشین سازی با تیم های بالای جدول است، افزود: در نیم فصل اول فشار زیادی را بابت این مساله متحمل شدیم و اکنون نیز چنین فشاری را دوباره تجربه می کنیم.
معبودی گفت: متاسفانه مقابل استقلال تهران و سپاهان با وجود شایستگی هایی که داشتیم شکست خوردیم و پرسپولیس و پدیده به عنوان حریفان بعدی ما، تیم های بسیار قدرتمندی هستند و کار سختی هم مقابل آنها خواهیم داشت.
وی ادامه داد: ما می دانیم که نتایج بازی هایمان می تواند سرنوشت قهرمانی و سهمیه آسیایی را برای تیم های دیگر تعیین کند، بر همین اساس سعی خواهیم کرد از تمام توان خود استفاده کنیم تا بهانه دست بعضی ها نداده و حرف و حدیثی پشت ما به وجود نیاید.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته 29 لیگ برتر باشگاه های کشور روز شنبه 21 اردیبهشت ماه در تهران میهمان پیروزی تهران است.
این تیم با 28 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.