به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی روز چهارشنبه در مراسم روزجهانی کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شهرداری مراغه افزود: با وجود مشکلات مالی در شهرداری، این مجموعه توانسته حقوق کارگران و کارکنان خود را پرداخت کند.
وی ادامه داد: سال گذشته به صورت متوسط ماهانه یک میلیارد و 550 میلیون تومان حقوق در شهرداری پرداخت می شد که این رقم در سال جاری به 2.1 میلیارد تومان در ماه افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: این افزایش حقوق ها در حالی انجام گرفته که در یک سال اخیر و در سالجاری، درآمدهای شهرداری از محل صدور پروانه های ساخت نسبت به سال های پیش از آن کاهش یافته و سیر نزولی داشته است.
احمدی با بیان اینکه کارگران در تمامی سازمان ها و نهادها در صف اول خدمت رسانی به مردم هستند گفت: تجلیل از قشر زحمت کش و تلاشگر کارگران، رسالتی بر دوش مجموعه مدیریت شهری است.
وی افزود: کارگران دلسوز شهرداری در تمامی بخش های خدماتی و شهری در سخت ترین زمان ها و مکان ها، از جمله بارش های سیل آسا توانستند از بروز هرگونه حادثه ای در شهر پیشگیری کنند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار کارگران در پیشبرد اهداف عمران شهری و خدمات رسانی به شهروندان اضافه کرد: کارگران مهم ترین منابع انسانی هر سازمانی به ویژه شهرداری هستند.
شعفی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه نیز در این مراسم خواستار فرهنگ سازی برای صیانت از محیط زیست و معابر شهری توسط شهروندان در قالب پوستر و بنرهای تبلیغاتی شد.
عضو شورای اسلامی شهر مراغه نیز گفت: کارگران تلاشگران و خادمان دلسوز شهر در عرصه خدمات رسانی هستند.
مرتضی باستانی افزود: بهترین و خوش ترین خبر در سالجاری، پرداخت کامل تمامی مطالبات کارکنان خدماتی و اداری و کارگران شهرداری بوده که تحقق یافته است.
به گزارش ایرنا، در این آیین از 16 نفر از کارگران نمونه شهرداری مراغه تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.