حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم روز چهارشنبه در همایش طلایه‌ داران تبلیغ در مسجد جامع تبریز با اشاره به شهادت روحانی همدانی، افزود: دشمن به دلیل هراس از لباس روحانیت و تاثیرگذاری علمای دینی، ترور و حذف آنها را در برنامه دارد غافل از اینکه نه تنها این کارهای مذبوحانه باعث خاموشی اندیشه‌های اسلام و انقلاب نمی‌شود، بلکه آن را پررونق ‌تر می ‌کند.
وی اظهار داشت: باید از ماه مبارک رمضان برای عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب مقام رهبری نهایت بهره را برده و دشمنان را که نسبت به لباس روحانیت کینه دارند، مایوس کرد.
حجت الاسلام آل هاشم، قرآن را راه نجات از فتنه‌ ها و تاریکی‌ها دانست و ادامه داد: روحانیان و مبلغان باید بیش از پیش تلاش کرده و در ماه نزول قرآن با برگزاری جلسات قرآنی، فضای جامعه را برای تدبر و تفسیر این کلام الهی آماده کنند.
وی با بیان اینکه روحانیان همواره در امور مختلف کشور پیشگام بوده‌اند، گفت: همچنان که علما و روحانیان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را به ‌خوبی ایفا کرده‌اند باید در عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب هم پیشتاز باشند.
امام جمعه تبریز بیانیه گام دوم انقلاب را راهبردی اساسی برای کشور دانست و افزود: این بیانیه با تدبیر و هوشمندی رهبر انقلاب اسلامی تدوین شده است و روحانیون باید با تبیین دقیق و عالمانه در تحقق آن تلاش کنند.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.