به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه افزود: اندیشه های شهید مطهریی الگویی کم نظیر در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و این شهید والا مقام سرمشقی برای تمام مربیان عقیدتی سیاسی و نیز معلمان برای تربیت نسلی متعهد و آگاه است.
وی با بیان اینکه استقلال فرهنگی، فکری واجتماعی در اندیشه های شهید مطهری وجود دارد اضافه کرد: وی هیچ قصدی جز خدمت و ترویج دین نداشت و خستگی ناپذیر در این راه تلاش کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه شهید مطهری را فردی اندیشه ساز عنوان کرد و گفت: باید در عصر حاضر با طرح مباحث اعتقادی و مکتبی، ایمان جوانان را استحکام بخشیم.
حجت الاسلام طالعی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان اسلام و انقلاب درصدد از بین بردن آثار علمی و مکتوب دانشمندان اسلام هستند تا ملت های مسلمان را در انزوا قرار دهند.
وی با بیان اینکه معرفی و مطالعه آثار شهید مطهری تاثیرات انکارناپذیری در تحکیم آموزه های اعتقادی جامعه داشته است ادامه داد: در این برهه زمانی که هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به اصول و ارزش های اسلامی بیشتر شده، مطالعه آثار این شهید بزرگوار، چراغ راه هدایتگر جوانان است.
وی ترویج آثار این شهید بزرگوار در میان جوانان را ضروری دانست و اضافه کرد: عقیدتی سیاسی سپاه در این راستا و با اجرای برنامه های بصیرت افزایی و معنویت افزایی در بین جوانان و بسیجیان، از منویات رهبر معظم انقلاب در بخش های فرهنگی و اجتماعی پیروی می کند.
وی افزود: رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تربیت نیروی مومن، بصیر و انقلابی برای صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.