بهروز مهدوی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی نشان داده اند که مهمان نوازند و بازی این تیم با پرسپولیس نیز فردا چهارشنبه در آرامش و امنیت کامل برگزار می شود.
وی افزود: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با آرامش کامل در هتل محل اقامت شان در حال استراحتند و هواداران فهیم تراکتورسازی نیز فردا با ارایه یک نمایش اخلاقی، میهمان پذیری و میهمان نوازی مردم آذربایجان شرقی را اثبات می کنند.
در همین حال معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اتفاق خاصی برای اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در مسیر حرکت از فرودگاه به هتل محل اقامت آنها نیفتاده است.
سرهنگ هاشم شعفی با اشاره به انتشار خبری با عنوان حمله به اتوبوس بازیکنان تیم پرسپولیس در تبریز افزود: یک نفر از فاصله دور اقدام به سنگ پرانی به سوی اتوبوس کرد که بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد.
وی اضافه کرد: پلیس در آمادگی کامل برای کمک به برگزاری بازی تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام در یک فضای دوستانه به سر می برد.
ساعتی قبل خبری بدون منبع مبنی بر حمله 2 نفر به اتوبوس بازیکنان پرسپولیس در تبریز، شکسته شدن شیشه اتوبوس و دستگیری حمله کنندگان توسط پلیس منتشر شد.
تراکتورسازی و پرسپولیس فردا چهارشنبه ساعت 17 در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.