معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، گفت: نگذاریم فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، جواد رحمتی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با بیان این‌که رزمندگان دفاع مقدس تاریخ گهرباری را برای کشورمان رقم زدند، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و مقاومت باعث شکست دشمن در جنگ تحمیلی شد؛ معتقدم با همین فرهنگ ارزشمند می‌توان در شرایط سخت‌تر نیز ایستادگی کرد.
وی افزود: ما در جبهه مقاومت اسلامی نیز نشان دادیم که توانایی عظیمی در جوانان، فرماندهان و برنامه‌ریزان‌مان وجود دارد تا بتوانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.
رحمتی تاکید کرد: امروز دشمن از وضعیت و توان دفاعی ما باخبر بوده و صرفا در حوزه‌هایی ورود می‌کند تا با ایجاد انشقاق و تزریق ناامیدی بین مردم، مانع از اتحاد و انسجام ملت ایران شود.
وی در ادامه به غیرت و شجاعت مردم ایران اشاره کرد و گفت‌: شناخت دقیق دشمن از کشورمان، یکی از دلایلی است که جرات اقدام فیزیکی علیه کشورمان را از دشمنان گرفته است.
گفتنی است، در این مراسم، سردار اصغر عباسقلیزاده به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی منصوب شد و همچنین سردار عزت‌الله جعفری نیز به عنوان مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شمالغرب کشور معرفی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.