مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ۶۸۰ هزار نفر بیمه شده‌ی اصلی در استان وجود دارد، گفت: نزدیک به 53 درصد از جمعیت استان، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی هستند و در حال حاضر مستمری‌بگیران استان به 177 هزار نفر رسیده که نزدیک دو هزار و 500 میلیارد تومان تعهدات به آن‌ها پرداخت شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جعفر سمساری در مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای نمونه استان، با اشاره به حمایت تامین اجتماعی از کار و کارآفرینان، اظهار کرد: برای اولین بار سرویس غیرحضوری تامین اجتماعی در استان جهت کاهش هزینه‌ها و شفاف سازی ایجاد شده است، در این راستا از تمامی مستمری بگیران دعوت می‌کنیم تا در سرویس غیرحضوری تامین اجتماعی ثبت نام کنند.
وی افزود: در حال حاضر 35 سرویس غیرحضوری در استان ایجاد شده که در روزهای آتی تعداد آن به 60 سرویس افزایش خواهد یافت، این سرویس به عنوان پایلوت در استان ما ایجاد شده و خدمات زیادی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی،  ارائه خواهد کرد‌.    سمساری بیان کرد: ۳۰۰ نفر مقرری بگیر بیکاری در استان وجود دارد.
وی با بیان این‌که همواره با برنامه ریزی در رونق اقتصادی و ارتقای خدمات تلاش می‌کنیم، گفت: تامین اجتماعی خدمات سخت و زیان‌آور را به کارگران کارگاه‌های بحران که ماه‌ها حق بیمه‌ای دریافت نکردند، پرداخت کرده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.