نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تجارب پیشکسوتان حوزه صنعت استفاده کنیم و کارفرمایانی که از کارگران حمایت می کنند باید مورد تکریم قرار گیرند چرا که در رشد اقتصادی و رونق تولید که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، بسیار موثر خواهند بود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، زهرا ساعی در بازدید از کارخانجات کبریت ممتاز و ستاره ممتاز تبریزاظهار کرد: کارخانجات خصوصی سرمایه های بی بدیل کشور هستند. اگر این کارخانجات با تمام توان کار کنند شاهد رونق تولید در جامعه و همچنین اشتغال جوانان خواهیم بود؛ بنابراین باید این صنایع و صاحبان صنایع حمایت شوند تا با دلگرمی بیشتر فعالیت کنند.
وی در ادامه به تلاش کارگران در مجموعه‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: کارگران نیز نقش بسزایی در رونق تولید و شکوفایی اقتصادی دارند؛، چراکه تلاش آنان در بخش تولید باعث خواهد شد تا محصولاتی با کیفیت وارد بازار شود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به فعالیت های شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر در دوران موفقیت روزافزون فعالیت های شهرداری و شورای شهر تبریز هستیم.
وی ادامه داد: شهردار تبریز مردی خستگی ناپذیر و سخت کوش است که به همت او و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز شاهد فعالیت‌های عمرانی مناسب و مستمر در شهر تبریز هستیم.
شهردار تبریز نیز در این بازدید گفت: با توجه به سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رونق تولید، پیگیر درخواست‌ها و مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهر هستم.
ایرج شهین باهر افزود: تلاش کارگران باعث می‌شود شاهد اتفاقات خوبی در عرصه‌های مختلف باشیم، به‌طور مثال اگر امروز تبریز شهر پاک هست به همت پاکبانان است که باید قدردانی شود.
وی‌ در ادامه گفت: کارخانه کبریت ممتاز جزو قدیمی ترین کارخانه های استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز محسوب می شود و شهروندان تبریزی این مجموعه را جزو افتخارات خود و شهر تبریز می ‌دانند.




انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.