به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، محمد محمدپور در نشست اعضای هیات مدیره‌ انجمن مدیران مسئول مطبوعات استان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت حمایت از نشریات و نگرش عادلانه به آنها، با تمام ارگان‌های دولتی مکاتبه کرده و با همراهی اداره کل بازرسی آذربایجان‌شرقی، توزیع و نشر آگهی های اغلب دستگاه های دولتی از سال 13٩٧ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد و امسال نیز این روند استمرار می یابد.
وی،‌ افزود: در دوازده روز نخست کاری مطبوعات در سال جاری آگهی های توزیع شده در میان نشریات استان به رقم بی‌سابقه‌ ٢٧٩ میلیون تومان رسیده که رقم قابل توجهی است.
محمدپور ادامه داد: در سال ١٣٩٧ مبلغ 2 میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان آگهی بین مطبوعات استانی و نمایندگی‌های مطبوعات کشوری توزیع شد که از این میزان یک میلیارد و ٨٦٠ میلیون تومان آگهی در میان 16 روزنامه‌ استانی و ٦٥٤ میلیون تومان بین ٥٣ دفتر سرپرستی مطبوعات و ٩٦ میلیون تومان بین هفته نامه‌های استان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: در سال ١٣٩٦ نیز افزون بر یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان آگهی از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع شده بود که در مقایسه‌‌ بین سال 13٩٦ و 13٩٧ این رقم افزایش 1.1 درصدی داشته است.
محمدپور اظهار امیدواری کرد: تمامی دستگاه ها، شرکت‌ها و موسسه های دولتی یا غیردولتی که از بودجه‌ عمومی استفاده می‌کنند مطابق قانون، آگهی‌های خود را از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع و نشر دهند.
/3071/6132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.