به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم روز دوشنبه در آئین بهره برداری از حسینیه فرماندهی گروه 60 رسالت نیروی زمینی سپاه پاسداران در تبریز افزود : مسجد مآمن دل های خسته غبار گرفته، جایگاه تقویت عزت، همبستگی ایمانی و نیز پایگاه خدمات اجتماعی و فرهنگی است.
وی یادآوری کرد: در زمان جنگ تحمیلی مساجد ما مرکز پشتیبانی از جبهه ها بود و اعزام رزمندگان و کمکهای مردمی نیز از مساجد انجام می گرفت؛ به همین دلیل از نگاه اسلام کارکردهایی از مساجد انتظار می رود و بایستی مساجد همانند مدارس عمل کرده و دانشگاه تربیت معارف باشند.
وی در مورد سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: دشمنان از همان اوایل انقلاب اقدامات براندازانه خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند و قصد تجزیه ایران را داشتند و این سبب شد که امام راحل و شورای انقلاب تشکیل سپاه پاسداران در دستور کار خودشان قرار دهند تا این نهاد انقلابی با حضور ایثارگرانه و آگاهانه خود در برابر تهدیدات دشمنان بایستد و زمینه تحکیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کند.
امام جمعه تبریز همچنین نقش توپخانه سپاه را در دوران دفاع مقدس کلیدی و مهم خواند و افزود: توپخانه نقشی اساسی وارزشمند در آرامش رزمندگان و جبهه ها داشت و اگر توپخانه نبود شاید نمی توانستیم در بعضی از برنامه های از پیش تعیین شده خود موفق شویم .
حسینیه گروه 60 رسالت نیروی زمینی سپاه در مکانی به وسعت 800 متر مربع با گنجایش یکهزار نفر و با هزینه ای افزون بر 15 میلیارد ریال در مدت دو سال ساخته شده است.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.