به گزارش ایرنا، حمید شکری روز دوشنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان شهرستان اظهار داشت: سلامتی جامعه در گرو خانواده سالم است و اگر تربیت اسلامی در خانواده نهادینه شود بسیاری از مشکلات جامعه از بین می رود.
وی گفت: آگاهی و بصیرت زنان مسلمان برگرفته از حضرت زینب (س) و مکتب حسینی است و در سایه این بصیرت، زنان در پیشرفت کشور نقش اساسی ایفا کرده و می توانند اخلاق را در جامعه نهادینه کنند.
وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت بانوان و نخبگان به عنوان موتور حرکت جامعه می تواند شهرستان را به سمت توسعه و پیشرفت روزافزون سوق دهد.
شکری ادامه داد: ترویج سبک زندگی اسلامی، ارتقای آگاهی بانوان، توانمندسازی و امید بخشی به قشر زنان و تقویت زنان در راستای مسایل سیاسی و اقتصادی و دیگر حوزه ها از مهمترین اهداف کمیسیون امور بانوان است.
فرماندار مراغه افزود: شناسایی بانوان فعال در حوزه های مختلف ازجمله حوزه اشتغال، تقویت بانوان سرپرست خانوار، داشتن ارتباطات استانی و ملی و کمک و پشتیبانی امور بانوان از دیگر اهداف این کمیسیون است.
شکری خاطر نشان کرد: در سال گذشته در حوزه بانوان هشت کارگاه در زمینه آسیب های اجتماعی و خانواده، 16 جلسه در ادارات و دستگاه های مختلف شهرستان و همچنین جشن ها و همایش های مختلف در زمینه خانواده و حقوق شهروندی برگزار شد.
وی گفت: همچنین در سال گذشاع به 38 نفر از بانوان سرپرست خانوار بیش از 120 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.