به گزارش ایرنا، مردم استان دیشب و امروز با حضور در مساجد و اماکن متبرکه ، سالروز ولادت منجی عالم بشریت را جشن گرفته و برای تعجیل در فرج آخرین امام شیعیان دعا کردند.
چهره شهرهای آذربایجان شرقی مژده از آمدنی می دهد که مردم همه لحظه چشم انتظار دیدن این یار غایب هستند.
علاوه بر تزیین و فضاسازی بسیار زیبای خیابان های اصلی شهرها، سایر کوچه ها و معابر محلات بصورت چشم نوازی تزیین و چراغانی شده و دوستداران اهل بیت در هرگوشه ای به جشن و شادی می پردازند.
امروز حال و هوای جای جای استان کاملا مهدوی شده و هرکس در حد توان خود به برپایی هرچه باشکوهتر جشن های عید نیمه شعبان کمک می کند.
چهره شهرها آراسته شده، کوی و برزن را آذین بندی کرده اند، گویی منتظر عزیزی هستند که از راه برسد، صدای تپش دل های منتظران مهدی موعود (عج) گوش و جان را نوازش می دهد و چشم ها منتظرند تا که بیاید.
پیر و جوان، زن و مرد و همه در تکاپوی برگزاری جشنی پرشور برای بوسه زنی بر قدوم مبارک آقا و سرور خود امام دوازدهم حضرت قائم (عج) هستند.
زوج های جوان استان نیز این فرصت را برای آغاز زندگی خود غنیمت شمرده و با توکل به حضرت (عج) زندگی مشترکشان را با توکل به خدای منان و به یمن پر برکت امام زمان (عج) آغاز کردند.
مهدی جان، جهان در بی عدالتی و بی پروایی انتظار آمدنت را می کشد و همه می گویند اگر تو بیایی، جهان را از عدالتی که از علی (ع) به تو به ارث رسیده منور خواهی کرد، همه منتظر آمدنت هستند، بیا تا ظلم و ستم را از این جهان برهانی.
3077/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.