به گزارش روز دوشنبه ایرنا، داود گرشاسبی در جلسه شورای مسکن با اشاره به سیاست های دولت جهت ساخت مسکن در زمین های دولتی برای اقشار کم درآمد، اظهار داشت: در راستای اقدام ملی و دستور رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی، ساخت 400 هزار واحد مسکونی در کشور در دستور کار قرار گرفته که سهم مرند از این تعداد 400 واحد است.
وی افزود: طبق توافق انجام گرفته، اداره راه و شهرسازی، 2 هکتار زمین جهت ساخت 400 واحد مسکونی در شهرک میلاد مرند در نظر گرفته و احداث این واحدها نیز بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
گرشاسبی با تاکید بر حل مشکلات مسکن مهر در شهرک میلاد مرند، گفت: جهت رفع مسائل مساکن مهر در شهر کشکسرای نیز اقدام جدی انجام و آماده سازی آسفالت معابر در این شهر تسریع شود.
وی تاکید کرد: روسای ادارات سعی کنند با ایجاد مدیریت یکپارچه شهری، علاوه بر کاهش هزینه ها، موجب تسریع در رفع مشکلات شوند.
فرماندار مرند با اشاره به وجود مشکل در ارائه اسناد مالکیت شهرک بعثت نیز گفت: در طول یک هفته جاری باید ادارات ثبت و اسناد، منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی، موارد عدم ارائه سند مالکیت این شهرک را بررسی کرده و اسناد در اسرع وقت صادر گردد.
شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.
9916/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.