محمدرضا زنوزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: روز گذشته بنده در این کمیته برای ارایه توضیحاتی درباره باخت غیرفوتبالی تراکتورسازی به سپیدرود رشت حاضر شدم و قرار است امروز نیز فروزان در این کمیته حضور یابد.
وی با تاکید بر اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باید به موضوع یاد شده ورود پیدا کند، افزود: بر همین اساس در نشستی که روز گذشته در محل کمیته اخلاق برگزار شد، حاضر شدم.
زنوزی با تاکید بر اینکه فروزان تا زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی حق حضور در تمرینات را ندارد، اظهار داشت: این تصمیم بنا به مطالبه جدی هواداران و به دلیل نقش تاثیرگذار و اشتباهات فاحش این بازیکن در بازی مقابل سپیدرود اتخاذ شده است.
وی با انتقاد از کسانی که مساله کلین شیت گلرها را برای فرار از عملکردهای ضعیف مطرح می کنند، گفت: وقتی دروازه بانی هفته های مختلف گل نمی خورد تنها مربوط به شرایط فنی گلر نیست و در این مسیر مجموعه تیم و به ویژه خط دفاعی و ساختار دفاعی تیم عملکردی مناسب داشته است.
زنوزی ادامه داد: نباید چنین تلقی شود که کلین شیت ها به واسطه قوت دروازه بان بوده و یا برعکس گل خوردن گلرها مربوط به خود گلر است.
به گزارش ایرنا، در پی شکست 3 بر1 تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت و دریافت سه گل راحت از سوی فروزان و اشتباهات این دروازه بان، انتقادات از وی به شدت افزایش یافت و مالک باشگاه وی را از تیم اخراج کرد.
انتشار تصاویر و مطالبی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر احتمال وجود تبانی، بر حاشیه های بازی تراکتورسازی و سپیدرود افزوده است.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.