مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری برنامه های دستگاه های مختلف را در سال 98، به جوانان واگذار می کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در نشست خبری به مناسبت هفته جوان در خصوص فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان در سال 97 اظهار کرد: در حوزه ورزشی، تمام برنامه های پیش بینی شده برای سال 97 را برگزار کردیم و میزبانی چند تورنمنت را برعهده داشتیم که با کیفیت بالایی برگزار شد. همچنین در حال تجهیز سالن های مرند، میانه و مراغه نیز هستیم تا میزبانی مسابقات در شهرستان ها را نیز بر عهده بگیریم.
وی افزود: حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، بر خلاف خیلی از استان ها، بسیار پویا و فعال است و از معاونت جوانان بابت برنامه هایی که انجام داده است، تشکر و قدرانی می کنم. هماهنگی و یکدلی بین معاون جوانان و سمن های استان، بسیار زیاد است و اکنون 172 سمن (سازمان مردم نهاد) در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند که به دنبال کیفی سازی فعالیت آنان هستیم.
بهتاج خاطرنشان کرد: برنامه ما برای سال 98 در حوزه جوانان این است که برگزاری بسیاری از برنامه های دستگاه های استان را به سمن ها واگذار کنیم، چرا که باید به جوانان این فضا را بدهیم که وارد گود شوند و از ظرفیت آن ها نهایت استفاده را بکنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: در حال انجام تعمیرات اساسی در ساختمان خانه جوانان هستیم و تجهیز این ساختمان، می تواند پایگاهی برای جوانان ایجاد کند و طی صحبت هایی که با شهردار داشتیم، می خواهیم شعبه دوم خانه جوانان را نیز احداث کنیم.
بهتاج گفت: هر هزینه ای که در راستای رویداد "تبریز 2018" انجام داده بودیم، توانستیم از منابع ملی، جای خالی آن ها را پر کنیم و بعد از تهران، اولین استانی هستیم که هر برنامه ای که خواسته ایم را با موفقیت اجرا کرده ایم.
وی اظهار کرد: از طول سال گذشته تا کنون، موفق به افتتاح 15 سالن ورزشی شده ایم و تا ماه مبارک رمضان، سه سالن دیگر را نیز افتتاح خواهیم کرد که این سالن ها، ظرفیت فیزیکی ورزش استان را افزایش می دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.