استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم استان شریک درد و رنج هموطنان سیل‌زده هستند و تا زمان حل مشکلات، در کنار آنها خواهند بود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورمحمدی در پایان سفر به استان ایلام، با اشاره به خسارات سیل در چند استان کشور، اظهار داشت: با حضور مردم و نهادهای مدنی در کنار سازمان‌های دولتی مشکلات با سرعت بیشتری حل خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب استان‌های آذربایجان شرقی و غربی به عنوان معین استان ایلام در بحث استقرار موکب‌های خدمت‌رسانی، گفت: موکب‌های حسینی استان از یک هفته قبل در مناطق سیل‌زده این استان مستقر شده‌اند و علاوه بر توزیع روزانه 7500 وعده غذایی، به تامین مایحتاج عمومی مردم در این مناطق نیز کمک می‌کنند.

پورمحمدی افزود: گروه‌های مختلف مردمی نیز از شهرهای مختلف استان داوطلبانه در این مناطق حضور یافته‌اند و بدون اینکه سازمان‌دهی رسمی و دولتی انجام شده باشد مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان خود هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بازدید خود از چند روستای سیل‌زده در منطقه عرب رودبار از توابع ایلام، گفت: در این بازدیدها به هموطنان آسیب‌دیده اعلام کردیم که مردم آذربایجان شریک درد و رنج آنها هستند و تا زمان حل مشکلات، در کنار آنها خواهند بود.

وی افزود: خوشبختانه روستاهای آسیب‌دیده در حال حاضر مشکل جدی ندارند و بیشتر نگران زمین‌های زراعی خود هستند که با تدبیر وزارت جهاد کشاورزی و نیرو در آینده نزدیک این مشکلات نیز حل می‌شود.

استان آذربایجان شرقی از سوی وزارت کشور به عنوان معین استان ایلام در بحث استقرار موکب‌های خدمت‌رسانی تعیین شده است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.