هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود و چهار مدعی قهرمانی برای نزدیک شدن به صدر تلاش می‌کنند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، نخستین دیدار امروز تقابل تیمی از انتهای جدول و تیمی از مدعیان قهرمانی است.
 
با نگاهی به آمار متوجه اختلاف فاحش دو تیم خصوصاً در نیم فصل دوم لیگ می‌شویم. تراکتورسازی در ۹ مسابقه خود در نیم فصل دوم موفق به کسب هفت پیروزی شده است و فقط دو بار بازی‌هایش با تساوی به پایان رسیده است.
 
آن‌ها با ۳۷ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. شرایط اما برای سپیدرود بسیار متفاوت است. در ۹ بازی نیم فصل دوم سپیدرود ۵ تساوی و ۴ شکست به دست آورده است. به این آمار باید شکست برابر پرسپولیس در جام حذفی را هم اضافه کرد.
 
آن‌ها که این روزها نیمکت خود را به نادر دست نشان سپرده‌اند در رده پانزدهم جدول قرار دارند و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شوند.
 
با این تفاسیر به نظر می‌رسد قرمزهای تبریز کار سختی برای از پیش روی برداشتن سپیدرود ندارند و می‌توانند با پیروزی در این دیدار موقتاً در صدر جدول قرار بگیرند و با خیال آسوده‌ای مصاف رقیبانشان را به تماشا بنشینند.
 
تراکتورسازی و سپیدرود از جهتی در این فصل که هر دو تیم از ابتدای فصل سه سرمربی را روی نیمکت خود دیده اند، تشابه دارند. خداداد عزیزی، علی کریمی و نادر دست نشان برای سپیدرود و جان توشاک، محمد تقوی و جرج لیکنز برای تراکتورسازی در این فصل سرمربی‌گری کرده‌اند.
 
گفتنی است؛ این دیدار از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.