به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته هریس با بیان اینکه مکر آمریکا علیه سپاه پاسداران به خودش باز می گردد، افزود: بر اساس فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز پاسدار، کینه آمریکا از سپاه ناشی از حضور آن در خط مقدم مواجهه با دشمن در میادین گوناگون است.
خطیب جمعه هریس گفت: نهاد مقدس و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار ارزشمند امام راحل و از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در زمان کنونی سپاه در قلب همه مستضعفان جهان و انسان های آزاده جا دارد، ادامه داد: من با ابراز انزجار از دولت ضد بشری و نژادپرست آمریکا، به پویش «من یک سپاهی هستم» پیوسته ام و همگان را به پیوستن به این پویش توصیه می کنم.
وی گفت: مطمئنا حمایت دولت ضدبشری آمریکا در تروریستی خواندن نیروی مسلح انقلابی کشورمان به ویژه سپاه، انسجام، یکپارچگی، مقاومت، ایستادگی و اراده راسخ ملت ایران را در مقابله با هرگونه مداخله دشمنان در امور کشور 100 چندان می کند.
امام جمعه هریس یادآوری کرد: علت تروریست قلمداد کردن سپاه پاسداران توسط ترامپ، استمرار تلاش‌های مذبوحانه در برابر حرکت انقلاب اسلامی و شکست در مقابل عوامل اقتدار آفرین انقلاب، اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی، ایستادگی، فداکاری و بصیرت مردم و ایمان سپاه پاسداران به نصرت الهی در مقابل شناخت و عمل به آن است.
حجت الاسلام احمدی، انسجام ملی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه، اقدام مقابله به مثل نظام جمهوری اسلامی، خدمت صادقانه سپاه به مردم در سیل های اخیر و سپر امنیتی و دفاعی کشور را از دیگر دلایل قرار گرفتن سپاه در لیست سازمان های تروریستی از سوی آمریکا اعلام کرد.
وی گفت: سپاه در همه دوران تحریم توانسته شعله کار و توسعه را در کشور فروزان نگه دارد، در جریان بلایای طبیعی مانند زلزله سرپل ذهاب یا سیل اخیر، نیروهای سپاه به سرعت در کنار مردم قرار گرفتند، محیط خاورمیانه اسلامی و خلیج فارس را برای آمریکا ناامن کرده است.
خطیب جمعه هریس یادآوری کرد: سپاه پاسداران در 15 سال گذشته پروژه های دولت سازی، ملت سازی، افزایش امنیت صهیونیست‌ها، تجزیه جهان اسلام، تسلط بر منافع برخی کشورهای اسلامی و رشد تروریسم در غرب آسیا را ناکام گذاشته است.
حجت الاسلام احمدی با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از تلاش های ارزشمند دلاورمردان ارتش در مقابل تهدیدهای دشمنان و برنامه ریزی رای تعالی هر چه بیشتر ظرفیت ها و حضور موثر در بحران ها و بلایای طبیعی قدردانی کرد.
نمازگزاران هریس بعد از خواندن نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی و سردادن شعارهای مختلف، خشم و انزجار خود را از اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان های تروریستی و حمایت خود را از این نهاد انقلابی نشان دادند.
شهرستان هریس با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
7227/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.