به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالمجید باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به دشمنی خباثت آلود آمریکا با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی می خواهند مردم ما را به زانو درآورند.
وی اشاره به مصادیقی از دشمنی های آمریکا با ملت ایران و ملت های آزاد منطقه اظهار داشت: آمریکایی ها اخیرا نام سپاه پاسداران را که افتخار نظام جمهوری اسلامی و موجب امنیت در منطقه است به عنوان سازمان تروریستی اعلام کردند.
خطیب موقت جمعه بناب با محکوم کردن اقدام آمریکای جنایتکار گفت: همه می دانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس در خدمت مردم بوده و جلوی گسترش توطئه خطرناک آمریکا در ایجاد و گسترش داعش را گرفته است.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، ادامه داد: در زمانی که کشور ما هیچ امکاناتی نداشت، نیروهای مسلح به ویژه سپاهیان، صدام و حامیان وی را شکست دادند و اکنون که جمهوری اسلامی در سایه فرزندان برومند خود به دستاوردهای بزرگی دست یافته است، هیچ ابرقدرتی توان رویارویی با رزمندگان اسلام را ندارد.
وی همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه بر کمک رسانی مردم به سیل زدگان کشور توصیه و تاکید کرد.

** راهپیمایی مردم بناب در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
جمعی از نمازگزاران بناب نیز همزمان با مردم سراسر کشور در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را با این نهاد انقلابی به نمایش گذاشتند.
نمازگزاران در این راهپیمایی باشکوه علاوه بر محکوم کردن اقدام غیرقانونی رئیس جمهوری آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وحدت و همبستگی خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشتند.
آنان، علیه اقدام ننگین رئیس جمهوری آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی فریاد یکپارچه «همه سپاهی هستیم» را سر دادند تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی اعتراض خود را از این حرکت سفیهانه رئیس جمهوری آمریکا علیه بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی( سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) به جهانیان نشان دادند.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.