به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ماشین سازی برای اینکه به رده های بالای جدول صعود کند عصر پنجشنبه در حالی به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که به سه امتیاز این بازی نیاز داشت.
این بازی از ساعت 18 و با حضور نزدیک به 500 تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد.
دقایق ابتدایی نیمه اول این دیدار با مالکیت ماشین سازان دنبال شد ولی با گذشت بازی تا دقایق 35 بازی کندی از هر دو تیم شاهد بودیم.
دقیقه 41 بازی خالقی فر کاپیتان سبز قباها صاحب موقعیت بسیار عالی شد که توپ را با کمی بی دقتی از کنار دروازه نساجی ها به بیرون زد.
شاگردان جلالی آخرین موقعیت خود در واپسین دقایق نیمه نخست را از دست دادند و در نهایت با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.
اولین موقعیت ماشین سازان در نیمه دوم با ضربه سر سعید مهری به بیرون رفت.
در ادامه شاگردان مهاجری خودشان را به آب و آتش زدند تا پیروز از میدان خارج شوند ولی فایده ای نداشت و بازی بدون گل پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، در تین بازی یوسف سیدی دقیقه 62 با محسن یوسفی، احسان تاییدی دقیقه 67 با رضا خالقی فر و جای کویتونکو دقیقه 76 با خرم الحسینی از تیم ماشین سازی و علی اصغر عاشوری دقیقه 63 با احمد عبدالله زاده، سجاد آشوری میدانی دقیقه 68 با امید سینک و محمد عباس زاده دقیقه 83 با محمد مهدی نظری از تیم نساجی تعویض شدند.
همچنین رضا خالقی فر از ماشین سازی و امید سینک از تیم مهمان کارت زرد گرفتند.
داوری این بازی را کوپال ناظمی به عنوان داور وسط، بابک داوری و مهرداد نجفی به ترتیب داور اول و دوم، حمیدرضا کنعانی داور چهارم و بهرام مهرپیما به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم ماشین سازی با تساوی امروز مقابل نساجی مازندران در مجموع با کسب 27 امتیاز در رده نهم و تیم نساجی با کسب 26 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر جام هجدهم جای گرفتند.
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.