به گزارش ایرنا، حامد نیک نفس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به همین مناسبت از 20 فروردین برنامه های متنوعی در زمینه های ارزشی و انقلابی از سوی این سازمان با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و سایر نهادها شروع شده و تا 27 فروردین ادامه دارد.
وی اظهار داشت: متولی و برگزار کننده اصلی هفته هنر انقلاب اسلامی در استان حوزه هنری بوده و سازمان بسیج هنرمندان نیز در کنار این بخش برنامه های جداگانه و مشترکی را اجرا می کند.
مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، دیدار هنرمندان ارزشی، انقلابی و متعهد استان با نماینده ولی فقیه به صورت مشترک با حوزه هنری، دیدار مدیران کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها و روسای انجمن های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان با سردار فرماندهی سپاه عاشورا، دیدار با هنرمندان ارزشی و دیدار با خانواده های معظم شهدای عرصه هنر را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد.
نیک نفس، ادامه داد: در طول این هفته از آثار و محصولات تولید شده در سازمان رونمایی و کارگاه های آموزشی در زمینه هنری و ادبی، جشن هنر انقلاب و تجلیل از هنرمندان متعهد و انقلابی استان برگزار می شود.
وی انتخاب چهره هنری سال 97 به صورت مشترک با حوزه هنری، برگزاری همایش هنرمندان در زمینه گام دوم انقلاب، غبار روبی مزار شهدا، حضور هنرمندان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و شرکت هنرمندان در اردوی جهادی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.