عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز گفت: تشکیل دبیرخانه همایش کشوری «تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» در مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران امری ضروری است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،، سعید نیکوخصلت در جلسه کمیته علمی اولین همایش کشوری نقش مدیریت شهری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ضمن تقدیر و تشکر از معاونت فرهنگی و اجتماعی در جهت برگزاری این همایش به بیانیه مقام معظم رهبری که در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی صادر کردند، اشاره کرد و آن را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.
نیکوخصلت خاطرنشان کرد: نقش مدیران شهری، اساتید دانشگاه، فرهیختگان، صاحب نظران در پیشبرد این بیانیه بسیار مهم است و همه باید با تدوین برنامه‌های مدون و زمان‌بندی شده در راستای اثرگذاری مثبت آن گام برداریم تا سایر شهرهای کشور نیز از دستورالعمل های حاصل شده از این همایش نهایت بهره را ببرند.
وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز خود را موظف می‌داند در تحقق آرمان‌های این بیانیه تمام تلاش خود را انجام دهد .
سفارش محور حرکت کردن موضوعات همایش به دانشگاههای استان و استفاده از عبارت شهرهای پایدار در عنوان این همایش از دیگر پیشنهادات این عضو شورای شهر تبریز در جلسه کمیته علمی بود .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.