به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم سه شنبه شب در دیدار جمعی از جانبازان به مناسبت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز اظهار داشت: تنها روز جانباز برای قدردانی از این عزیزان کفایت نمی کند چون جانبازان ما بزرگ ترین سرمایه خود (سلامتی) را در راه خدا تقدیم کرده اند و ما همیشه مدیون ایثارگری های آنها هستیم .
وی افزود: حضرت ابوالفضل العباس ، علمدار بزرگ کربلا تربیت یافته دامان شجاعت و معرفت ولایت و نشانه غیرت است.
امام جمعه تبریز ماه شعبان را ماه اصلاح انسان ، زدودن غفلت و ظلمت از دلها و ماه آماده شدن برای مهمانی خداوند برشمرد و گفت: وارد شدن به مهمانی خداوند نیاز به مقدماتی دارد که ماه های رجب و شعبان برای آمادگی مهمانی خداوند است که باید آنرا غنمیمت بدانیم .
وی همچنین با اشاره به نامگذاری سوم شعبان و روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون و روزهای مختلف نشان دادند که شایستگی عنوان پاسداری از اسلام و انقلاب را دارند.
امام جمعه تبریز با تجلیل از خدمات سپاهیان عاشورا در مناطق سیل زده گفت: سپاه عاشورا اولین سپاه استانی بود که در نخستین لحظات وقوع سیل در استان گلستان حضور یافت و برای خدمت رسانی و کمک به سیل زدگان اقدام کرد.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.