حجت‌الاسلام حسن کاملی ‌فر روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز پاسدار در جمع رزمندگان سپاه آذربایجان شرقی، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از مجموعه سپاه و اقدامات و تدابیر آن به شدت عصبانی و ناراحت هستند، چون رزمندکان جان بر کف سپاه در منطقه تمام طرح‌ ها و توطئه های آنها را نقش بر آب کرده اند.
وی دشمنی و خباثت دشمنان شناسنامه دار انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: سپاهیان سلحشور انواع دسیسه ها و ترفندهای دشمنان را علاوه بر ایران در عراق، سوریه، یمن و لبنان نیز خنثی کرده و ماهیت همه جریان‌های فتنه گر را برای مردم روشن می کند که بر همین اساس در جریان رویدادهای مختلف سیاسی اجازه نداد جریان‌های برانداز فرصت عرض اندام در ایران داشته باشند.
حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: خباثت‌های دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایت کار علیه سپاه از سر اقتدار نیست، بلکه از سر ناتوانی و استیصال است و مردم ما اطمینان دارند که دشمنان هیچ توانی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند.
وی با تاکید بر اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی تراز می‌ خواهد، یادآوری کرد: الگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه امام حسین (ع) است که تمام هستی خود را برای دفاع از دین فدا کرد، بنابراین تراز پاسداری از دستاوردهای نظام خودسازی است.
کاملی فر اضافه کرد: اگر پاسداران خود را از درون نسازند و مبتلا شدن به عوارض دنیا را ننگ ندانند به معنی نابودی سپاه است و باید توجه داشت که معنویت و خودسازی مساله بسیار مهم و ضروری در مجموعه سپاه است.
وی مبارزه با نفس را میدان نبرد اصلی پاسداران اقنلاب اسلامی برشمرد و گفت: مبارزه با نفس همان مبارزه و مقابله با آمریکا است که مقام با تاکید بر همین موضوع رهبری فرمودند: 'تمام امید من به معنویت سپاه است'.
حجت الاسلام کاملی‌ فر، روحیه جهادی، مکتبی و عاشورایی در مجموعه های سپاه را برجسته ارزیابی کرد و افزود: امروز توان سپاه برای مقابله با هر نوع تهدید نظامی و امنیتی جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی به مراتب بیش از هر زمان دیگری است و حضور در مرزهای شمال غرب، جنوب شرق و حتی خارج از مرزهای ایران اسلامی، امنیت پایدار و وسیعی برای کشور به ارمغان آورده است.
وی با تاکید بر اینکه سپاه در هر عرصه های آماده فداکاری و جانفشانی است، ادامه داد: عرصه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی به ویژه در عرصه کمک رسانی به سیل زدگان و امدارسانی و هر حوزه‌ای که بر اساس قانون اساسی انقلاب اسلامی احساس نیاز کند، سپاه آماده خدمت رسانی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا قدرت بازدارندگی بی ‌نظیر ایران را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و سپاه دانست و گفت: برآورد دشمنان این است که به دلیل قدرت بازدارندگی درون زا، هیچ حرکت نظامی و امنیتی علیه جمهوری اسلامی امکان پذیر نیست.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.