علیار راستگو روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان آذربایجان شرقی افزود: با هماهنگی های انجام شده با استانداری ایلام نیازهای آن استان اعلام و تمامی امکانات موکب های آذربایجان شرقی به ایلام اعزام و در آن استان مستقر می شوند.
وی اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات آذربایجان شرقی به عنوان هماهنگ کننده موکب ها و دریافت کمک های مردمی در استان انتخاب شده است.
راستگو همچنین با اشاره به بارش های اخیر در استان، ادامه داد: به دستور مدیریت ارشد استان تمامی هماهنگی های لازم جهت انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابله با خسارت سیلاب ها در استان صورت گرفت و لایروبی رودخانه ها به صورت جدی در حال انجام است.
وی همچنین با اشاره به انتخاب جوانان نمونه و برتر استان در هفته جوان، گفت: باید بیش از پیش به جوانان بها داد و آنها را در کارهای اجرایی سهیم کرد.
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری اظهار داشت: باید فضا برای فعالیت هرچه بیشتر قشر جوان ایجاد شود.
وی با بیان اینکه آینده کشور و نظام در دست جوانان است، افزود: ضروری است از توان و پتانسیل سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان برای سهیم کردن این قشر در تصمیم گیری ها استفاده کرد.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.