سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: از 504 تست الکل و مواد مخدری که در طرح نوروز 98 گرفته شد، 110 مورد مثبت و مشکوک به مصرف الکل و مواد مخدر بودند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ رضا کریمی نژاد در جلسه شورای مدیریت بحران استان اظهار کرد: طرح نوروزی سال ۹۸ از ۲۵ اسفند ماه با مشارکت کلیه سازمان‌ها و نهادهای دخیل در امر ترافیک به منظور تسهیل عبور و مرور و کاهش تصادفات اجرا شد.
 وی در ادامه از کاهش پنج درصدی تردد به علت بارندگی‌ها در استان خبر داد و گفت: میانگین سرعت نیز امسال تغییری نکرده بود و مشابه میانگین کشوری و برابر با ۸۰ بود.
 وی با اشاره به آمار تصادفات بیان کرد: طبق آمارها از ابتدای اجرای طرح تا هجدهم فروردین ماه با کاهش سه درصدی جراحات و کاهش ۴۰ درصدی تعداد فوتی‌ها (25 فوتی) نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه هستیم و در مجموع ۴۱۷ نفر در سال ۹۸ در جاده‌های آذربایجان شرقی مجروح شده‌اند.
 کریمی نژاد در ادامه محور "بناب-تبریز" را حادثه‌خیزترین محور استان در سال جاری عنوان کرد و افزود: نزدیک به ۴۰ درصد تصادفات در این محور روی داده است و روکش آسفالت محور "مراغه-هشترود" نیز وضعیت اسفناکی دارد.
 وی ادامه داد: بیشترین تصادفات در استان یکم و دوم فروردین روی دادند و بیشترین کاهش تصادفات را نیز در نیمه دوم فروردین داشتیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.