مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: از آغاز تعطیلات نوروز تا پایان آن، هشت هزار و 462 خانوار در قالب 30 هزار و 457 نفر مسافر فرهنگی و سایر مسافران به تعداد 77 هزار و 190 نفر روز در مدارس و  مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافتند. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جمع خبرنگاران، از حضور چشمگیر میهمانان فرهنگی در مراکز رفاهی آموزش و پرورش در نوروز 98 تا پایان تعطیلات نوروزی 15 فروردین خبر داد. 
وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی امسال، افزود: حضور میهمانان فرهنگی و مسافران نوروزی در شهر تبریز و مراکز اقامتی استان با شرایط موجود چشمگیر بود. 
وی بیان کرد: ایام تعطیلات امسال، شهرستان تبریز با 30 هزار و 307 نفر روز، جلفا با 23 هزار 746 نفر روز، خداآفرین با 3 هزار و 735 نفر روز به ترتیب بیشترین آمار مسافرین نوروزی را پذیرش کردند. 
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی یاد آور شد: بعد از شهرستان‌های مذکور به ترتیب مرند، بستان آباد، میانه، مراغه، کلیبر، سراب، هشترود بیشترین آمار مسافرین نوروزی را پذیرش کردند. 
پاشایی ضمن قدردانی از تمامی عوامل دخیل در ستادهای اسکان و مراکز اقامتی، گفت: ستاد اسکان نوروز 98 در استان، با راه اندازی 40 پایگاه و تجهیز بیش از 2030 اتاق؛ علاوه بر مراکز اقامتی دیگر و خانه‌های معلم نهایت تلاش خود را در استقبال از میهمانان نوروز 98 و پذیرش مسافران بکار بستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.