اروجعلی علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سیل به راه ارتباطی 4 روستای ینگجه، آغجه رود، بیگ کندی و بایقره رود شهرستان هشترود و 3 پل واقع در مسیر این روستاها خسارت وارد کرده است.
وی یادآوری کرد: بارش های اخیر همچنین موجب ریزش کوه در محورهای بستان آباد - میانه، میانه - سرچم و مسیر نوار مرزی جلفا - نوردوز و مراغه به اشان و یای شهری و بروز خسارت به زیرساخت های حمل و نقل در این محورها شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه با تلاش راهداران محورهای روستایی و پل های آسیب دیده ترمیم شده است، اظهار داشت: هم اکنون مشکلی در رفت و آمد خودروها در محورهای اصلی، فرعی و راه های روستایی استان وجود ندارد.
علیزاده ادامه داد: در اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند سال 97 تا 16 فروردین سال جاری حدود 16 میلیون و 500 هزار سفر خودرویی در جاده های مواصلاتی استان توسط 82 دستگاه ترددشمار در جاده های مختلف به ثبت رسید.
وی گفت: طبق آمار در این مدت 258 هزار مسافر در قالب 24 هزار و 594 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری جابجا شدند.
علیزاده ادامه داد: در این مدت 78 هزار و 300 مسافر ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.
آذربایجان شرقی دارای 235 کیلومتر آزاد راه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.