سعید کنعانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا کمک های ارسال شده را شامل چادر ، موکت ، پتو و مواد غذایی اعلام کرد و گفت: تعداد 2 هزار و 500 تخته پتو، 500 بسته غذایی 72 ساعته، سه هزار بسته غذایی یکماهه به استان گلستان ارسال شد.
وی ادامه داد: همچنین سه هزار و 800 تخته پتو، یک هزار دستگاه چادر مسافرتی هلال احمر و یک هزار و 200 دستگاه چادر امدادی تیپ 2 این جمعیت به استان لرستان ارسال شد.
کنعانی اضافه کرد: چهار هزار و 170 تخته موکت به استان خوزستان و 778 بسته غذای یکماهه نیز به استان کرمانشاه ارسال شد.
وی افزود: هم اکنون نیز در حال بارگیری 800 دستگاه چادر و 2 هزار و 500 تخته پتو توسط سه دستگاه تریلی جهت اعزام به استان خوزستان هستیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: 60 نفر از نیروهای این جمعیت در قالب 15 تیم چهار نفره تخصصی سیلاب به همراه 15 دستگاه خودروی کمک دار و یک خودروی فرماندهی با تجهیزات کامل سیلاب در آمادگی کامل برای اعزام به مناطق سیل زده هستند.
وی در خصوص کمک های مردمی جمع شده نیز اظهار داشت: تا به امروز 2دستگاه کامیون 10 تنی و یک دستگاه نیسان و 5 دستگاه تویوتا وانت کمک های مردمی شامل موکت، پتو، زیرانداز، کنسرو، آب معدنی، مواد شوینده، لباس، ویلچر و واکر به مناطق سیل زده ارسال شده است.
کنعانی در خصوص کمک های نقدی که توسط مردم استان برای کمک به سیل زدگان واریز شده است، گفت: تا کنون بیش از 700 میلیون ریال به حساب جمعیت هلال احمر جهت کمک به سیل زدگان واریز شده است.
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.