نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با آغاز فصل کاری، عملیات اصلاح جاده‌های شهرستان بستان آباد شروع می‌شود.
محمد وحدتی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه شهرستان بستان آباد 850 کیلومتر راه دسترسی را در خود جای داده است که 550 کیلومتر از آن مربوط به راه روستایی است، گفت: طی جلسه ای که در 27 دی 97 با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی داشتیم، تصمیم گرفته شد که با آغاز فصل کاری عملیات اصلاح جاده‌های این شهرستان شروع شود.
وی افزود: طبق بازدید میدانی از جاده‌های این شهرستان، آسفالت مسیر ایل یولی و جاده ترانزیت تیکمه‌ داش، اصلاح پیچ‌های خطرناک روستاهای ایرانق و آلانق، زیرگذر روستای هلان، ایجاد نیوجرسی در مسیر خروجی بستان آباد به سمت تبریز تا تقاطع آزاد راه پیامبراعظم(ص) و جاده‌های اشتلق و نوجه ده سادات از جمله مسیرهای نیاز به اصلاح و زیرسازی این شهرستان است.
وحدتی با تاکید بر اجرای عملیات آسفالت و چهار بانده کردن جاده «بستان آباد - شیبلی» و همچنین آسفالت خیابان‌های سطح شهر بستان آباد، بیان کرد: این دو جزو خواسته‌های برحق مردم این شهرستان است که لازم است هرچه زودتر عملیاتی شوند.
وی در پایان خواستار تحقق وعده مسیولان شد و بااشاره به فشارهای اقتصادی که گریبان‌گیر مردم جامعه است، از مسیولان ذیربط خواست تا با عمل به وعده‌های خود و تحقق خواسته‌های برحق مردم همت ویژه داشته باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.