به گزارش ایرنا، جرج لیکنز عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران با اشاره به مصیبت وارده به سیل زدگان استان های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان افزود: امیدوارم با تلاش مسوولین دیگر شاهد این گونه اتفاقات در کشور ایران نباشیم.
سرمربی تیم سرخ پوشان تبریز در خصوص بازی جوانمردانه شاگردانش یادآوری کرد: در بازی قبل مقابل تیم استقلال خوزستان وقتی که تیم حریف 2 بازیکن خود را قبل از تعویض در اختیار نداشت و 9 نفره بازی می کرد، تیم تراکتورسازی با اینکه داور صوت بازی را زده بود به مدت پنج دقیقه با وقفه در بازی، بازی جوانمردانه را به نمایش گذاشت، که باید در فوتبال کشور این نوع حرکت ها ادامه داشته باشد.
لیکنز در مورد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز اظهار داشت: هر وقت اسم تیم صنعت نفت می آید بازی های قبلی این تیم با تراکتورسازی به ذهن ها خطور می کند که هم در بازی جام حذفی و هم در بازی رفت تیم تراکتورسازان به این تیم جنوبی باخته است.
وی اضافه کرد: تک تک بازیکنان تیم، کادر فنی و کادر پزشکی تیم دست در دست هم داده ایم تا فردا مقابل تیم صنعت نفت آبادان که از راه طولانی به شهر تبریز می آید، پیروز از میدان خارج شویم و انتقام بازی های قبل را بگیریم.
وی با بیان اینکه تیم صنعت نفت تیم خیلی خوبی است، ادامه داد: همان طور که می دانید این تیم مقابل تیم پر قدرت ذوب آهن توانست دقایق زیادی را بدون گل ادامه دهد و حتی بعد از دریافت تک گل بازی، توان تساوی کردن بازی را داشت و نباید این تیم را ضعیف بپنداریم.
لیکنز با اعلام اینکه یوکیا سوگیتا بدلیل مصدومیت در بازی قبلی نمی تواند فردا تیمش را همراهی کند، اضافه کرد: با توجه به نبود اشکان دژاگه در بازی خانگی قبلی تیم تراکتورسازی و نبود مسعود شجاعی در بازی خارج از خانه قبل تیمم مشکلاتی بوجود آمد که باید از بروز دوباره آنها جلوگیری کنیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به تساوی های پی در پی تیم صنعت نفت آبادان گفت: این تساوی ها نشان از این است که این تیم می خواهد به پیروزی دست یابد و در این راه هر تلاشی می کند، لذا فردا بازی سختی مقابل این تیم آبادانی خواهیم داشت.
وی همچنین در مورد جایگاه تیم ها در بالای جدول لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: به دلیل نزدیکی امتیازات تیم ها، هر تیمی با برد و یا باخت خود در جدول بالا و پایین می شود، کسب 23 گل زده در بیست و سه بازی گذشته نشان از این دارد که تیم ما هجومی کار کرده و برای برد وارد میدان می شود.
لیکنز اظهار کرد: تنها قولی که به هواداران تیم تراکتورسازی می توانیم بدهیم، این است که در بازی های آتی بهترین عملکرد خودمان را به نمایش خواهیم گذاشت تا به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود دست بیابیم.
وی در خصوص بی نظمی های آنتونی استوکس نیز توضیح داد: بحث استوکس درون خانوادگی بوده و دوست ندارم در مورد مشکلات درون خانوادگی صحبتی داشته باشم و خودمان آن را در درون تیم حل خواهیم کرد.
سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به وضعیت لی اروین، دیگر بازیکن خارجی تراکتورسازان نیز گفت: به رغم اینکه قبلا گفته بودم برای این بازیکن برنامه ویژه ای دارم، به دلیل شرایط نامناسب این بازیکن که نتوانست خودش را به شرایط معمول مورد انتظار باشگاه برساند، نمی تواند تیمش را همراهی کند.
وی گفت: فعلا باشگاه هیچ تصمیمی در مورد این بازیکن نگرفته است و من به عنوان سرمربی تیم سعی می کنم از داشته هایم استفاده کنم.
گفتنی است سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بدلیل تاخیر پرواز نتوانست در این نشست خبری قبل از بازی 2 تیم حضور پیدا کند.
دیدار تیم های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان فردا جمعه از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
در حال حاضر تیم تراکتورسازی با کسب 46 در رده دوم و تیم صنعت نفت آبادان با 21 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور جای دارند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.