رضا خلیلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، فعالیت اتوبوس های تبریزگردی را یکی از عوامل مهم و موثر در ارایه خدمات بهینه به گردشگران ارزیابی کرد و افزود: از اول فروردین تعداد 22 دستگاه اتوبوس ویژه شهرداری در 2 نوبت کاری به مسافران و گردشگران مختلف خدمات ارایه کرده اند.
وی فعالیت شبانه روزی تاکسی های «از من بپرس» در سطح شهر تبریز را از اقدامات مناسب ستاد نوروزی شهرداری طی تعطیلات نوروزی بیان و اضافه کرد: تعداد 15 دستگاه تاکسی از این نوع به صورت سیار در سطح شهر به راهنمایی گردشگران نوروزی می ‌پردازند که تاکنون پاسخگوی 25 هزار از گردشگران بوده اند.
خلیلی با بیان اینکه شهرداری تبریز از اول اسفند ماه پارسال ستاد استقبال از میهمانان نوروزی را تشکیل داده و در این ستاد وظایف واحدهای مختلف شهرداری برای استقبال از میهمانان در نوروز 98 توسط قائم مقام شهردار تبریز ابلاغ شده است، گفت: راه اندازی مراکز اطلاع رسانی گردشگری در مبادی ورودی شهر و ایجاد تعدادی کارواش طبق سال های گذشته در این مبادی توسط مناطق شهرداری های مناطق پنج، شش، هفت، چهار و 9 از جمله برنامه های اصلی ستاد نوروزی شهرداری است.
وی ادامه داد: در این ایام تاکسی های تبریز نیز به صورت رایگان می توانند از کارواش ها خدمات دریافت کنند تا با آمادگی کامل و با رعایت موارد بهداشتی به گردشگران و شهروندان خدمات ارایه کنند.
دبیر ستاد نوروزی شهرداری تبریز اعلام کرد: فعالیت اتوبوس های تبریزگردی همزمان با 12 فروردین به پایان رسیده است و دور جدید فعالیت این اتوبوس ها در تابستان و فصل گردشگری این کلانشهر آغاز می شود.
کلان شهر تبریز در تعطیلات نوروز امسال میزبان دهها هزار مسافر از مناطق مختلف کشورمان بود.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.