مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز از اعزام تیم عملیاتی آتش‌نشانی تبریز به مناطق سیل زده ایلام خبر داد و گفت: در راستای دستور شهردار تبریز گروهی از آتش‌نشانان به همراه نیروهای خدماتی شهرداری به منظور امداد رسانی به هموطنان سیل زده ایلام عازم این استان شدند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد قلیزاده در تشریح این خبر گفت: تیم عملیاتی آتش‌نشانی از صبح امروز با استقرار در دره‌شهر ایلام با بررسی‌های میدانی و اولویت‌بندی‌های امدادی، عملیات تخلیه سیلاب منازل، معابر، مراکز تجاری و مسکونی را که بر اثر سیل دچار آبگرفتگی شده بودند با استفاده از موتور پمپ‌‌های تخلیه آب آغاز کردند، این عملیات در مرکز و حومه شهر ادامه دارد.
وی افزود: همزمان با تخلیه آب، روند تخلیه لوازم، اسباب و اثاثیه منازل و ... به منظور جلوگیری از آب گرفتگی و کاهش میزان خسارات مالی در حال انجام است.
وی متذکر شد: این تیم اعزامی روز دوشنبه ۱۲ فروردین ماه جهت امداد رسانی به هموطنان سیل زده استان ایلام با بدرقه "فریدون بابایی اقدم"، عضو شورای شهر تبریز عازم این استان شدند، پیش‌تر گروه دیگری نیز متشکل از پرسنل آتش‌نشانی تبریز به منظور امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده استان گلستان به این منطقه اعزام شده بودند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.