به گزارش ایرنا، در مراسم اختتامیه این جشنواره که روز یکشنبه و با حضور شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، در بخش موسیقی لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی به محمد نادری، آهنگساز نمایش «این مکان مجهز به دوربین مدار بسته می باشد» اهدا شد.
در بخش تقدیر اختصاصی لوح تقدیر و جایزه نقدی به به موسی احمدی، کارگردان نمایش « دمیر کورپو» و بهنام کاوه کارگردان نمایش «هیچ کس» اهدا شد.
جوایز بخش طراحی لباس و فضا به کوروش معین فر طراح لباس نمایش «دیفرنس» و میلاد صادق زاده برای طراحی فضای نمایش «دیفرنس» اهدا شد.
جوایز بازیگری مرد به هوراد حبیبی بازیگر خردسال، برای بازی در نمایش «زاویه کاملا مناسب»، مقام سوم بازیگری مرد به شیرزاد عسگری برای بازی در نمایش «شاعر زباله ها» و هاوری رضایی برای بازی در نمایش «دنیای آدم ها»، مقام دوم بازیگری مرد به میلاد زنگنه برای بازی در نمایش های «زاویه کاملا مناسب» و «نبش کوچه بن بست» و مقام اول بازیگری مرد به بیژن مرادی برای بازی در نمایش های «لاره فرهاد» اهدا شد.
جایزه ویژه هیئت داوران شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال به گروه بازیگران نمایش «دیفرنس» اهدا شد.
مقام سوم بازیگری زن نیز به زهرا چراغی برای بازی در نمایش «مشترک پر مصرف»، مقام دوم بازیگری زن نازیلا امینی برای بازی در نمایش «دنیای آدم ها» و مقام اول بازیگری زن به نرگس خاک کار برای بازی در نمایش های «زاویه کاملا مناسب» و «نبش کوچه بن بست» اهدا شد.
در بخش کارگردانی قام سوم به سید سروش پیامبری برای کارگردانی نمایش «لاره فرهاد»، مقام دوم کارگردانی به افشین ناصری برای کارگردانی نمایش «دنیای آدم ها» و مقام اول کارگردانی پژمان شاهوردی برای کارگردانی نمایش «دیفرنس» اهداشد.
در بخش طرح و سوژه مقام سوم به طرح و ایده نمایش «لاره فرهاد» از سید سروش پیامبری، مقام دوم به طرح و ایده نمایش «پت و مت» از آرام اکبری و مقام اول به طرح و ایده نمایش «دیفرنس» از آقای پژمان شاهوردی رسید
**جوایز بخش آیینی ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس
هیئت داوران در بخش موسیقی این بخش از سامان شیرزاد و کوروش یداللهی اعضای گروه موسیقی نمایش خون سول تقدیر کرد.
در بخش کارگردانی مقام سوم به آرزو علیپور برای کارگردانی نمایش «گیلدخت»، مقام دوم زهرا چراغی و مقام اول محمدعلی صادق حسینی برای کارگردانی نمایش «دعای آفتاب» رسید.
**جوایز بخش برگزیدگان پژوهش در آیین ها
مقام سوم به خانم نگار نادری برای پژوهش نمایش «گیلدخت»، مقام دوم به محمد علی صادق حسینی برای پژوهش نمایش «دعای آفتاب» و مقام اول به احمد بیگلریان برای پژوهش نمایش «مهره ریزان» رسید.
در بخش گروه برتر اجرایی دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به محمد علی صادق حسینی، کارگردان نمایش «دعای آفتاب» اهدا شد.
**نمایش منتخب بخش عمومی و اختصاصی جشنواره تئاتر خیابانی ارس
در بخش آئینی، هیات داوران برای بررسی نهایی برای حضور در جشنواره آئینی سنتی، 2 نمایش «دعای آفتاب» به کارگردانی محمد علی صادق حسینی و «خون سول» به کارگردانی زهرا چراغی را به دبیرخانه جشنواره معرفی کرد.
**نمایش منتخب پیشنهادی به دبیرخانه جشنواره مریوان
هیات داوران برای بررسی نهایی جهت حضور در جشنواره مریوان نمایش «لاره فرهاد» به کارگردانی سید سروش پیامبری را به دبیرخانه جشنواره معرفی کرد.
**نمایش منتخب پیشنهادی به دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
هیات داوران با احترام به نمایش «دیفرنس» به تبعیت از قوانین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و به دلیل حضور نمایش دیفرنس در دوره سی و هفتم جشنواره فجر، این نمایش را از این بخش حذف و نمایش «دنیای آدم ها» را به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی کرد.
ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس از هفت فروردین، همزمان با روز جهانی تئاتر در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس آغاز شده بود.
گلبرگ ابوترابیان، سعید اسدی و فرهاد قائمیان داوران این دوره از جشنواره بودند و گلبرگ ابوترابیان به نمایندگی از هیات داوران آرای داوران را قرائت کرد.
به گزارش ایرنا، منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس در آذربایجان شرقی (شهرستان‌های جلفا، کلیبر و خداآفرین) و شمال غرب ایران واقع شده ‌است.
بنا بر ارزیابی‌های انجام شده از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ایران، منطقه آزاد ارس پس از منطقه آزاد کیش، دومین منطقه آزاد توسعه یافته و در حال رشد کشور است.
این منطقه که در مجاورت دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته، دارای 51 هزار هکتار وسعت است.
شهر جلفا به عنوان مرکز این ناحیه صنعتی-تجاری، در زمینه تجاری و گمرکی دارای پیشینه‌ ای 100 ساله بوده و مرز مشترک ایران و جمهوری خودمختار نخجوان در جلفا به عنوان پرترددترین مرز مسافری ایران پس از فرودگاه ‌های تهران مطرح است.
3077/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.