جلسه مدیریت بحران و مقابله با سیل با حضور مدیرعامل و اعضا شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی پیش از ظهر جمعه، نهم فروردین ماه در شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، یوسف غفارزاده، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان در این جلسه بر ضرورت آمادگی کلیه واحدهای ستادی و شهرستانی و اطلاع‌رسانی به مردم برای مواجهه صحیح با سیلاب و آبگرفتگی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو سه استان حادثه‌خیز کشور است و با تاکید بر ضرورت مدیریت منابع آب و اتخاذ تدابیر ویژه‌ برای جلوگیری از خسارات احتمالی افزود: در برخی مسیل‌های تبریز نگرانی‌هایی در موقع بارش وجود دارد که در بازدید اخیر استاندار از این مسیل‌ها دستورات لازم به خصوص به شهرداری تبریز مبنی بر جلوگیری از انسداد خیابان‌های در معرض خطر و لایروبی کانال‌های آب داخل شهر صادر شد.
وی با اشاره به لزوم هماهنگی بین آب منطقه‌ای استان و شهرداری‌ها، عوامل طرح‌های عمرانی و ارتباط با کمیته مدیریت بحران شهرستان‌ها بر آمادگی همه جانبه واحدهای ستادی این شهرستان تاکید کرد.
 اطلاع رسانی گسترده از سطح شهر، پرهیز از تردد در مسیل‌های رودخانه‌ها و زیرگذرها، رصد و پایش مستمر رودخانه‌ها توسط متصدیان مطالعات از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.