تیم فولاد خوزستان دیدار بیرون از خانه مقابل ماشین‌سازی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا قطبی با شکست هر دو نماینده تبریز در این شهر دبل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،تیم ماشین سازی تبریز عصر امروز در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان رفت.

در این دیدار ماشین سازی با ترکیب فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی زادگان، فرید بهزادی کریمی، سید احمد مهدی زاده، فرشاد سالاروند، عزیزمعبودی(محسن یوسفی)، احسان تاییدی، احمدرضا زنده روح، سعید مهری(احسان علوان زاده)، علی پور محمد(جای کویتونگو) پا به میدان گذاشت.
 

در سوی دیگر افشین قطبی تیم خود را با ترکیب ناصر سالاری، فرزادجعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، سینا مریدی(آرش افشین)، سیامک کوروشی، رضا میرزایی، رافایل اریک مسی(مهدی زبیدی)، بابک مرادی(عارف غلامی)، تاکافومی آکاهوشی به زمین فرستاد.

داوران این بازی شاهو اصلانی، علی اکبر عظیم پور، برات علی مولوی، کمیل غلامی، مجید مجیدی و مهرداد نجفی بودند.

در نیمه اول این بازی دو تیم بازی متعادلی از خود به نمایش گذاشتند و هر دو تیم چند موقیعت نصفه و نیمه بر روی دروازه خود ایجاد کردند که فولاد خوزستان با یک ضدحمله از جناح چپ محوطه ماشین‌سازی و سانتر بر دروازه ماشین سازی که با ضربه سر بازیکن ژاپنی فولاد همراه شد تا شاگردان قطبی وقت اول را پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم این ماشین سازان بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و داور هم چند سوت جنجالی داشت که منجر به اعتراض هواداران و کادر فنی ماشین سازی شد. از جمله این اعتراضات خطای بازیکن فولاد در دقیقه 90 بازی بر روی محسن یوسفی بود که داور رضا مهاجری را از روی نیمکت ماشین سازی اخراج کرد.

تا پایان مسابقه حملات ماشین سازی به روی دروازه فولاد به ثمر نرسید تا فولاد با نتیجه یک بر صفر این بازی را برنده شود و افشین قطبی پس از شکست تراکتورسازی اینبار مقابل دیگر نماینده تبریزی هم با پیروزی میدان را ترک کند و به 3 امتیاز باارزش دست یابد . 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.