به گزارش ایرنا، محمد رضا مهاجری شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی با انتقاد از قضاوت ناعادلانه داور، افزود: نمی‌ خواهم باختمان را توجیه کنم اشتباه کردیم گل خوردیم و باختیم اما تصمیمات اشتباه داور روند بازی را علیه ما کرد.
وی افزود: در بازی امروز روی یک لحظه غفلت گل خوردیم و در ادامه بارها از روش ‌های مختلف و کارهای ترکیبی صاحب موقعیت شدیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم.
مهاجری با بیان اینکه به داور خسته نباشید می گویم، یادآور شد: مسئله من با تیم داوری این است که اگر با محروم کردن من کار درست می‌ شود مرا محروم کنند، ولی من باید از تیمم دفاع کنم چرا که من همیشه سعی کردم خویشتندار باشم، اما وقتی به چهره بازیکنانم نگاه می ‌کنم نمی ‌‌توانم این کار را انجام دهم.
وی گفت: وقتی داور در بازی مقابل پیکان در دقیقه 95 خطای هند می گیرد اگر در این بازی در دقیقه 90 پنالتی می ‌گرفت، چه اتفاقی می‌افتاد؟
وی توضیح داد: بازیکنانم خوب بازی کردند و به خصوص در نیمه دوم فولاد را در زمین خودش نگه داشتند و موقعیت‌ های خوبی ساختیم، اما داور خوب سوت نزد و یک پنالتی هم برای ما نگرفت و به خاطر اینکه ناحق سرمان را بریدند خستگی از تنمان خارج نشد.
مهاجری عنوان کرد: ما از کمیته داوران چند بار خواستیم که برای ما هم احترام قائل شوند، اگر یک داور در دنیا سه بازی آخرش در لیگ برتر را برای یک تیم سوت زد، حاضرم تاوان بدهم.
وی با بیان اینکه ما چون نه شانس کسب سهمیه داریم و نه سقوط می ‌کنیم هر بلایی می ‌خواهند سرمان می ‌آورند، اضافه کرد: ما در هفته ‌های آینده با چهار تیم صدر جدولی بازی داریم و چطور باید روحیه بازیکنان را افزایش دهیم چرا که در بازی با پرسپولیس روی کنعانی ‌زادگان خطا شد، ولی خطا نگرفتند، شما دارید روحیه را از بازیکنان ما می‌ گیرید.
وی ادامه داد: من نمی ‌گویم که داوران همه چیز را به نفع ما بگیرند، اما نباید یک صحنه 50-50 هم به نفع ما سوت زده شود؟ ما شرمنده مردمی شدیم که به ورزشگاه آمدند.
تیم ماشین سازی با شکست یک بر صفر امروز مقابل فولاد خوزستان با 25 امتیاز همچنان در رده نهم جدول باقی ماند و تیم فولاد با 29 امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر صعود کرد.
3077/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.