به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: این سیل با وجود وارد آوردن خسارات سنگین مالی و جانی، باید مایه عبرت برای مردم و دستگاه های اجرایی و نهادهای متولی امر باشد.
وی ادامه داد: مسئولان و مدیران باید تدبیر لازم و کافی را برای مواجهه با حوادث غیرمترقبه داشته و در حادثه اخیر نیز آثار و خسارات وارده بر مردم را جبران کرده و در پیشگیری از وقوع آن اهتمام داشته باشند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان 'سال رونق تولید' توسط رهبر انقلاب گفت: مردم، مسئولان، بخش های خصوصی و صنایع در راستای تحقق رونق اقتصادی و تولیدی تلاش مضاعفی داشته باشند.
آیت الله پورمحمدی افزود: صنایع نیز باید برای جلب رضایت مردم و کسب بازارهای داخلی و خارجی مناسب، کیفیت را مورد توجه قرار دهند و این گونه نباشد که مانند خودروسازان، کیفیت در پایین ترین سطح خود باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه عده ای نیز با سودجویی کامل، ارزهای دولتی ویژه کالاهای ضروری را در سایر مصارف و خرید کالاهای غیر از آن صرف می کنند که این امر موجب خسارت اقتصادی بر جامعه است.
وی با اشاره به حمایت آمریکا از حاکمیت رژیم غاصب صهویستی بر بلندی های جولان اشغالی اضافه کرد: عدم ایستادگی کشورهای عربی منطقه زمینه ساز جرات و جسارت بیشتر برای این رژیم شده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.