به گزارش ایرنا، افشین قطبی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین بازی تیمش را پس از قبول سرمربیگری تیم فولاد در تبریز مقابل تراکتورسازی با کسب پیروزی شروع کرده، افزود: سعی داریم خودمان را از میانه جدول جدا کرده و به رده های بالای جدول صعود کنیم.
وی خاطر نشان کرد: در بازی قبلی که در شهر تبریز انجام دادیم شاگردانم بازی استثنایی از خودشان به نمایش گذاشتند و با تمرینات منظم و جدی تر، تیم از بحران خارج شده است.
قطبی با اشاره به بازی خوب تیمش مقابل پرسپولیس یادآور شد: از 4 بازی که انجام دادیم 10 امتیاز کسب کردیم که قابل قبول است اما در ادامه راه تا هفته بیست و یکم لیگ برتر نتوانستیم روند رو به رشد خودمان را تکرار کنیم و مغلوب شدیم و در بازی آخر در مصاف با تیم سپاهان به نتیجه تساوی دست یافتیم.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط جدول که تیم ها فاصله نزدیکی با هم دارند با سعی و تلاش می توانیم خودمان را به رده های سوم و چهارم جدول نزدیک کنیم.
وی گفت: در بازی مقابل ماشین سازان تبریز شیمبو بازیکن خارجی تیم را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.
قطبی با بیان اینکه تیم ماشین سازی در انتقال توپ از خط دفاعی به خط حمله سرعت زیادی دارد گفت: به این دلیل فردا مقابل تیم ماشین سازان تبریز بازی سختی را خواهیم داشت ولی این را باید بگویم که ما هم تیم خوبی داریم و می دانیم مقابل چه تیمی بازی می کنیم و با توجه به آنالیزی که از این تیم داشتیم برای برد به تبریز آمده ایم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در این مدت که از فوتبال ایران دور بودید بازی های لیگ برتر و فوتبال ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: با توجه به حمایت هایی که در این مدت از تیم ملی ایران شده بازیکنان از لحاظ فنی، حرفه ای تر شده اند و فوتبال قابل قبولی را از خودشان به نمایش می گذارند و به جرات می گویم که چیزی از بازیکنان اسپانیایی و اروپایی کم ندارند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان با 26 امتیاز که در جایگاه هفتمی جدول لیگ برتر قرار دارد فردا جمعه از ساعت 17 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز مهمان تیم ماشین سازی 25 امتیازی خواهد بود.
3077/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.