مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت حمایت از رونق تولید با فعالسازی ظرفیت‌های خالی کارخانجات تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میر احد حسینی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید با همت بلند و تلاش‌های مخلصانه جامعه کارگری وکارفرمایی می‌توانیم شاهد شکوفایی روزافزون عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.
 وی تاکید کرد: برای رونق اقتصادی لازم است همگی دست در دست هم و با همکاری بیشتر نسبت به فعال کردن کارخانه‌ها، شرکت‌ها، کسب وکار و استفاده از ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کرده و در این ارتباط از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت پیشگیری از حوادثی مانند سیل که در اغلب موارد خسارت‌زا است، گفت: بارندگی‌های اخیر نعمت بزرگ الهی و نویدبخش سالی پرخیر و برکت برای کشورمان است و می‌تواند تا حدودی کشور را از بحران بی‌آبی وکم آبی نجات دهد، اما باید تمهیدات لازم و ویژه‌ برای پیشگیری از حوادث ناگوار اندیشیده شود.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای اجرای دستور مقام عالی وزارت مبنی بر کمک به سیل زدگان استا‌نهای گلستان، فارس و مازندران مراتب به تشکل‌های کارفرمایی، کارگری، تعاونی‌ها، مدیران کل شورای هماهنگی، اتاق‌های تعاون، اتحادیه‌ها و کانون‌ها اطلاع رسانی شده است تا کمک‌های خود را به استان‌های آسیب دیده ارسال کنند.
وی در پایان کمک به هموطنان آسیب دیده را یک امر خداپسندانه دانست و از مدیران تابعه وزارتخانه و مدیران شرکت‌ها و کارخانجات خواست در این ارتباط حداکثر مساعدت‌های لازم را انجام داده و نتیجه اقدامات صورت گرفته را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گزارش کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.