استاندار آذربایجان شرقی در پیامی بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و بسیج امکانات و تجهیزات استان برای مقابله با هرگونه پیشامد احتمالی در اثر شرایط آب و هوایی تأکید کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:
 مردم شریف و ولایت‌مدار استان آذربایجان شرقی، ضمن تبریک مجدد بهار طبیعت، همان‌گونه که استحضار دارید وقوع حادثه سیل در مناطقی از کشورمان موجب ایجاد خسارات فراوان مالی و جانی برای تعدادی از هموطنان عزیز شده است.
 ضمن ابراز همدردی با ساکنان مناطق سیل‌زده کشور، به اطلاع می‌رسانم که تمامی امکانات و تجهیزات امدادی و خدماتی استان برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی مشابه بسیج شده و دستگاه‌های اجرایی مسئول، در حالت آماده‌باش کامل برای مواجهه با پیشامدهای احتمالی هستند.
 با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، اقدامات مناسبی برای لای‌روبی مسیل‌ها و رفع موانع موجود در مسیر رودخانه‌های منتهی به شهرها و روستاهای استان انجام شده و نگرانی خاصی از بابت شدت بارندگی‌ها و سیلاب‌ها وجود ندارد.
 از مردم عزیز استان می‌خواهم ضمن رعایت توصیه‌های ایمنی که از سوی ستاد مدیریت بحران استان اطلاع‌رسانی می‌شود، اخبار و اطلاعات موثق را تنها از طریق رسانه‌های رسمی و صداوسیمای مرکز استان دریافت کنند.
 همچنین لازم است کلیه مدیران اجرایی استان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران تا زمان رفع کامل نگرانی‌ها از شرایط آب و هوایی، به صورت تمام وقت در محل کار خود حاضر باشند.
 محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.