به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: نقاط حادثه خیز شهرستان شناسایی شده و تمهیدات لازم برای مقابله با سیل احتمالی و مشکلات ناشی از آن اندیشیده شده است.
وی اضافه کرد: دستگاه ها باید با ایجاد ارتباط و هماهنگی با یکدیگر، تدارکات لازم را برای مدیریت مشکلات ناشی از وقوع احتمالی سیل پیش بینی کنند.
اصغرپور گفت: مسوولان باید پیگیر تخصیص اعتبار برای ایجاد دیوار سنگی خانیان در حاشیه رودخانه قلعه چای باشند و هرگونه اتفاق را در کمترین زمان به فرمانداری اطلاع دهند.
وی همچنین از شهرداری و امور آب و دستگاه های خدمات رسان شهرستان خواست تا پل چایلاق در ورودی شهر عجب شیر را لایروبی و مسیر عبور آب رودخانه را باز کنند.
وی گفت: دستور العمل ستاد بحران در شرایط بحرانی برای هر دستگاهی روشن است و تمامی ادارات و نیرهای نظامی و انتظامی و خدمات رسان و اقشار مختلف مردم باید این دستورالعمل را اجرا کنند زیراکه کوتاهی مسوولان در حوزه و حیطه کاری شان قابل قبول نیست.
فرماندار عجب شیر گفت: وظیفه مدیریت بحران کاهش آسیب ها و اقدام به موقع در زمان بحران است و این نیازمند هماهنگی بین دستگاه هاست.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.