اباذر کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای ستادی در ستاد مرکزی و پایگاه های اسکان اظهار داشت: سعی کردیم در ایام تعطیلات نوروزی، شرایط مطلوبی جهت رفاه حال فرهنگیان و مسافرین فراهم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز اولین روز فعالیت ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان شهرستان مرند تا پایان پنجمین روز فروردین 98، 577 مسافر نوروزی در قالب 129 خانوار، پذیرش و اسکان داده شده که از این تعداد 71 خانوار فرهنگی و 58 خانوار غیرفرهنگی بودند.
مدیر اموزش و پرورش مرند اظهار داشت: مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان با توجه به وضعیت جوی و اطلاعیه مدیریت بحران استان، جهت اسکان اضطراری مسافران آمادگی کامل دارند.
وی در ادامه از افزایش 40 درصدی پایگاه های اسکان نوروزی فرهنگیان در مرند خبر داد و گفت: امسال علاوه بر خانه معلم، تعداد 13 مدرسه شامل 70 کلاس با درجات کیفی ویژه، الف و ب در اختیار گردشگران و فرهنگیان قرار دارد.
کاظمی به پذیرش351 خانوار شامل یک هزار و 534 نفر در نوروز سال گذشته اشاره کرد و افزود: در تابستان امسال نیز 405 خانوار و 3 هزار و 628 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان در شهرستان مرند پذیرش شدند.
/3071/9916
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.