سرهنگ رضا کریمی نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون محورهای تبریز - آذرشهر، تبریز- زنجان و آزادراه پیامبر اعظم (ص) و تبریز- صوفیان از حجم تردد بیشتری نسبت به سایر جاده های آذربایجان شرقی برخوردار است.
وی با قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات مربوطه را رعایت می کنند، اظهار داشت: این رانندگان در حقیقت ضمن احترام به قانون از جان سرنشینان خودروی خود نیز محافظت کرده و عوامل پلیس راه را در انجام ماموریت های خود یار می کنند.
کریمی نژاد در عین حال با هشدار به رانندگانی که به قوانین بی توجهی نشان داده و رانندگی مخاطره آمیز دارند، اعلام کرد: ماموران پلیس راه آذربایجان شرقی با این رانندگان به شدت برخورد کرده و اجازه ادامه رانندگی به آنها را نخواهد داد.
وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد 180 تیم سیار از سوی پلیس راه های آذربایجان شرقی بر محورهای مواصلاتی نظارت می کنند، گفت: 15 تیم به صورت نامحسوس و بقیه به صورت محسوس در جاده های مختلف استان مستقر شده و نظارت کامل بر نوع رفتار و عملکرد رانندگان وسایط نقلیه دارند.
سرپرست پلیس راه های آذربایجان شرقی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، توصیه کرد: قبل از سفر از آخرین وضعیت راه های استان از طریق شماره تلفن 3447780 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان اطلاع یابند.
کریمی نژاد با اشاره به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تغییر شرایط جوی از 4 فروردین جاری، اظهار داشت: بر این اساس شرایط جوی استان تغییر یافته و شاهد بارش های پراکنده برف و باران در اغلب جاده ها خواهیم بود.
وی از مردم درخواست کرد تا از سفرهای غیرضروری از 4 تا 7 فرورین ماه جاری در جاده های استان خودداری و در صورت اضطرار قبل از سفر از ایمن بودن فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و با باک بنزین پر، لباس گرم و زنجیر چرخ اقدام به سفر کنند.
3077/3038
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.