سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان با زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن امکان پذیر است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ رضا کریمی نژاد در تشریح این خبر اظهار کرد: طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی از بیست و ششم اسفند ماه به استان، بارش برف و باران در کلیه محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد، اما مشکل خاصی از نظر تردد در محور ها وجود ندارد.
 وی با تشریح آخرین وضعیت تردد در آزاد راه "تبریز-زنجان" گفت: به جز محدوده شهرستان هشترود، تردد در این آزاد راه نیز با به همراه داشتن زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، اما تردد در محدوده شهرستان هشترود به دلیل بارش سنگین برف و کولاک با سنگینی صورت می‌گیرد.
 وی با تاکید بر اینکه رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، بیان کرد: تردد در گردنه‌ها و ارتفاعات تنها با به همراه داشتن زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
 کریمی نژاد در پایان با ارایه توصیه‌هایی به رانندگان، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود رانندگان و سرنشینان عقب و جلو خودرو بستن کمربند ایمنی را فراموش نکرده و با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.
 وی متذکر شد‌: رانندگان و مسافران قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جوی و راه‌ها با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان به شماره 34477800 که به صورت ۲۴ ساعته فعال است، تماس حاصل کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.