مجموعه انیمیشن‌های «بیزیم مامان بابا» جهت ارتقای سطح آگاهی عمومی و ایجاد رفتارهای صحیح در جامعه به همت گروه آموزشی سیمناد و موسسه‌ی علوی تهیه می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجموعه فیلم‌های «بیزیم مامان بابا» با هدف آشنایی با رفتارهای اشتباه بزرگترها که شاید بسیار ساده و قابل توجیه به نظر بیایند ولی اثرات مخربی در ایجاد شخصیت کودکان خواهند داشت، ساخته شده است. 
 با توجه به این‌که کودکان در فضای حقیقی زندگی می‌کنند به همین دلیل پویایی، شکوفایی و بالندگی آن‌ها نیاز به توجه، حساسیت و تشویق‌های والدین دارد. 
پدران و مادران، قهرمانان و الگوی کودکان در زندگی هستند، از این رو تکرار رفتار والدین چه خوب یا چه ناشایست برای کودکان بسیار لذت بخش است به همین دلیل این امر، تغییر رفتارهای ناپسند آن‌ها را دشوار می‌کند. 
در این راستا، گروه آموزشی سیمناد و موسسه‌ی علوی با ساخت انیمیشن‌های"بیزیم مامان بابا"  در تلاش است تا رسالت خود را در راستای ارتقای سطح آگاهی عمومی و ایجاد رفتارهای صحیح در جامعه  به انجام رسانده و به عنوان یک  موسسه فرهنگی آموزشی در راستای اصلاح الگوی رفتاری خانواده ها با استفاده از تکنولوژی‌های روز و ظرفیت فضای مجازی و با تولید انیمیشن‌های جذاب برای تمام گروه های سنی گام بردارد.
 این مجموعه با تکیه بر بودجه‌ی شخصی خود بدون هیچ حمایتی، اقدام به این کار فرهنگی کرده است.
علاقمندان می‌توانند برای دریافت این انیمیشن‌ها به کانال @bizim_maman_baba در طلاگرام و صفحه اینستاگرام bizim_maman_baba مراجعه کنند.
نمونه ای از این انیمیشن‌ها را در لینک‌های زیر ببینید:
بیزیم مامان بابا 

چهارشنبه سوری بیزیم مامان بابا






انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.