مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: علاوه بر تبریز در زمان حاضر بارش پراکنده برف در هریس، بستان آباد و چاراویماق ادامه دارد.
ناصر منصوری با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه بارشی به صورت متناوب تا چهارشنبه شب ادامه خواهد داشت، افزود: فردا هوای استان نسبت به امروز 5 درجه کاهش می یابد.
وی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوای استان در 24 ساعت مربوط به سراب و ورزقان با 2 درجه سانتی گراد زیرصفر است ، گفت: دمای هوای تبریز در زمان حاضر 4 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته 6 درجه کاهش یافته است.
وی با اعلام اینکه سامانه بارشی دیگری از روز شنبه هفته آینده هوای استان را متاثر می کند، گفت: این سامانه ضعیف و بیشتر در نیمه شمالی استان فعال خواهد بود .
رییس پلیش راه استان آذربایجان شرقی هم در زمان حاضر با اعلام اینکه تردد در بیشتر محورهای استان عادی و روان است، گفت: در اتوبان شهید کسایی تبریز ، آزاد راه تبریز - زنجان و محور مراغه - هشترود بارش پراکنده برف ادامه دارد .
سرهنگ رضا کریمی نژاد با اعلام اینکه حجم تردد در اتوبان شهید کسایی سنگین است، گفت: امروز تصادف منجر به فوت در محورهای استان گزارش نشده است .
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.