به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی در سال 1397، خواستار بررسی مقایسه‌ای اعتبارات دستگاه‌های دولتی با دستگاه‌های استان‌های دیگر شد و ابراز داشت: باید اختلاف و تفاوت اعتبارات استان‌ها بررسی شود.
وی با بیان اینکه اعتبارات استانی با شاخص‌های نامشخص توزیع می‌شود، افزود: با توجه به اینکه تعابیر مختلفی از افزایش و کاهش اعتبارات استانی داریم، این موضوع باید به صورت تخصصی و کارشناسی بررسی شود.
پورمحمدی با بیان اینکه ردیف اعتبارات استانی مشخص است و زیاد نمی‌توان روی آن چانه‌زنی کرد، گفت: باید تلاش کنیم تا از تبصره‌ها و ظرفیت‌های قانونی لایحه بودجه استفاده کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کمبود اعتبار در برخی از نهادها، گفت: این موضوع باعث برخی کاستی‌ها به عنوان مثال در نگهداری جاده‌ها شده است، به طوری که وضعیت روکش آسفالت جاده تبریز به جنوب استان در برخی از بخش‌ها تاسف‌بار است و نمی‌توان به مردم گفت که اعتبار نداریم.
وی با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای احقاق حقوق استان استفاده کنیم، گفت: برای سال آینده با توجه به محدودیت منابع، باید به منابع غیردولتی هم توجه کنیم و نگذاریم پروژه‌های استانی به دلیل کمبود اعتبار متوقف شود.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.