رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب از توزیع گوشت قرمز، شکر و برنج در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حبیب خان بابایی به توزیع اقلام عمومی تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: در حال حاضر گوشت قرمز، شکر و برنج در بیشتر مناطق شهرستان در حال توزیع است. 
وی از توزیع حدود ۷۰ تن شکر و دو تن و ۸۶۴ کیلوگرم گوشت یخ زده در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به نیاز بیشتر مردم در تلاش هستیم سهمیه جدیدی از گوشت منجمد برای شهرستان جذب کنیم. 
بابایی همچنین از عرضه ۲۰ تن برنج با نرخ دولتی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این برنج در تمامی روستاها و فروشگاه‌های شهری تقسیم شده و مردم به‌راحتی می‌توانند این کالا را خریداری کنند . Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.