رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: هر کیلوگرم پرتقال درجه یک شمال ۳۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز درجه یک ۵۴۰۰ تومان در مخل غرفه‌های نوروزی به فروش خواهد رسید.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اکبر فتحی اظهار کرد: میوه شب عید به حد کافی تامین شده و از روز شنبه ۲۵ اسفند ماه ۹۷ قابل عرضه است.
وی افزود: میوه شب عید امسال همانند سال های قبل شامل دو قلم سیب و پرتقال است که توسط سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی به موقع تامین شده و در سردخانه های استان به حد کافی موجود است.
فتحی اظهار کرد: قیمت میوه‌ های تنظیم بازاری شب عید در استان‌‌ها و شهرستان‌ های مختلف بر اساس وضعیت بازار هر منطقه متفاوت است و در آذربایجان شرقی بر اساس تصمیم کمیته راهبری میوه شب عید استان هر کیلوگرم پرتقال درجه یک شمال ۳۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز درجه یک ۵۴۰۰ تومان در قالب این طرح در غرفه‌های از پیش تعیین شده به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: میوه های شب عید در ۱۵۲ غرفه در سطح استان به عرضه خواهند رسید از این تعداد ۴۱ غرفه در سطح شهرستان تبریز و مابقی در سایر شهرستان ها خواهد بود.
وی به خالص بودن وزن میوه ها هنگام خرید تاکید کرد و گفت: فروش میوه در محل غرفه های عرضه میوه به صورت خالص خواهد بود و وزن سبدها از وزن میوه ها کسر خواهد شد و یا بر اساس مصوبه تعیین شده، به ازای هر جعبه پرتقال مبلغ ۱۵۰۰ تومان و هرجعبه سیب ۲۷۰۰ تومان از قیمت مشخص شده کسر خواهد شد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان افزود: میوه‌های سیب و پرتقال به مقدار کافی تامین و ذخیره سازی شده که عملیات توزیع پس از تایید کیفیت توسط شرکت بازرسی I.G.I از تاریخ اعلامی با نظارت نمایندگان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، تعاون روستایی، استانداری، معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان عرضه خواهد شد .
 فتحی به فرآیند نظارت بر محصولات میوه نوروزی اشاره کرد و گفت: فرآیند نظارت میوه‌های نوروزی، توسط تعاون روستایی آذربایجان شرقی و همچنین معاونت بازرسی سازمان صنعت و معدن استان از محل غرفه های عرضه خواهد بود.
وی گفت: خریداران درصورت مشاهده هرگونه تخلف و نارضایتی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن های 124 و 32800184 گزارش و یا به بازرسین مستقر یا سیار تعاون روستایی اعلام دارند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.